21.5.10

Hani hep derler ya müzik evrenseldir diye gerçekten sözlerini anlamasan da dinlemen yeterlidir, hüzünlü bir hikayeyi mi yoksa eğlenceli birşeyleri mi anlattığını.. İşte bence tv reklamları da gerçekten evrensel.

Televizyonda Gülse Birsel GAG adlı programı yaparken farketmiştim bunu, her dil, din ve ırka :) ait reklamlar yayınlanır. Mesela Çince konuşan abilerin çektikleri reklamlar ilgi ve merakla izlenir ve ardından yok abi Çinliler bu işten anlamıyor onlar üretim yapsınlar şeklinde yorumda yapılır..

Ben neden Reklamlar ile ilgili blog yazmak istedim, sorusunun cevabına gelince, 2011 Şubat ayında, 2 yıldır devam etmekte olduğum MBA programından artık bir tez yazarak mezun olabilmem gerekiyor. Green Marketing üzerine bir tez proposalı hazırlamama rağmen dün ani bir karar değişikliği  ile "Reklam" üzerine birşeyler yazmaya karar verdim.  Yumurta kapıya dayanınca öğrencisi olduğum için tez yazmak doğama aykırı ancak bunu yapmazsam mezun olamayacağım. Bende tezi kendim için eğlenceli bir hale getirmeye ve Reklam konu başlığı altında öğrendiğim her ayrıntıyı gün be gün burada sizlerle paylaşmaya karar verdim. Kimbilir belki bu işe iyice sararım ve şu içine tıkıldığım kalıbımdan çıkıp kendime istediğim gibi bir kıyafet alabilirim.

Konuyu fazla dağıtmadan, ilgi duyduğum iki önemli olgu, Müzik ve Reklam arasında da, evrensellik bağlantısı kurduğum için ayrıca mutlu olarak, bloguma dönebilirim..

Öncelikle yerli reklamlara kolayca ulaşabileceğiniz bir link gönderiyorum sizlere..

Görüşmek üzere..
http://www.reklam.tv/

2 yorum:

ÇileK dedi ki...

bunu benden saklamanın sebebi nedir lacroşçuuum??

khaos dedi ki...

olacak olacak..
neye ilgi duysan en iyisi seninle olacak..

:)

Yorum Gönder